donderdag 16 december 2021

Kiel

 

Ook dit jaar heb ik weer een pakje gemaakt voor de Herzkissenaktion vrouwen in Kiel.

Zij gaven mij ooit het idee, 10 jaar geleden nu, om te gaan helpen met de hartenkussens.

Dat is hier aardig gegroeid en zo zitten we op bijna 3000 hartenkussens.

Zij maken echter meerdere dingen en krijgen ook veel aan handwerken.

Daaronder zijn knuffels en knuffeldekentjes, maar nog veel meer om uit te delen in kinderhuizen, ziekenhuizen en tehuizen voor ouderen en dementerenden.

Daarom doe ik elk jaar ook mee en zorg dat er voor de kerst een pakje die kant op gaat.

Dit keer had ik het volgende klaar;

2 tasjes, 7 knuffeldekentjes, 45 kleine harten die nog gevuld moeten, 15 knuffels, gemaakt door mijn schoonzussen en nog wat lappen kinderstof die voor hartenkussens niet zo geschikt zijn.

Er volgen een paar foto's waar alles op staat.

Wat schetst mijn verbazing dat ik al na 2 dagen bericht kreeg dat het pak aangekomen was en ze er heel blij mee waren en zeer verrast ook met al die kleine harten om kussentjes van te maken.

Met heel veel dank en de beste wensen voor kerst en het nieuwe jaar besloot zij de mail.

Zelf was ik ook blij dat het weer gelukt was en het zo gewaardeerd wordt ook.

 

Lieve groetjes Jos.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten