woensdag 6 maart 2019

mamapoli Oldenzaal


Op maandag 4 maart ben ik weer naar Oldenzaal geweest omdat ze bijna door de  hartenkussens  waren,
Het liep erg hard de eerste weken van het jaar. 
Voor degenen die er mee te maken kregen niet leuk maar goed dat ze ondersteuning vinden door middel van een hartenkussen van ons
Heb er dit keer 20 gebracht zodat ze weer tijdje verder kunnen.
De verpleegkundige Riet nam ze aan en was er blij mee dat ze op korte termijn weer nieuwe hartenkussens om uit te delen.
Ondanks Rosenmontag werd er wel gewerkt in de mamapoli in Oldenzaal.
Met een voldaan gevoel weer naar huis gereden en met goede moed op weg om nieuwe hartenkussens te gaan maken samen met Marlies en onze Blogster Evelien.
Groetjes van ons alle drie!
--
Jos Weegerink

1 opmerking:

  1. Hallo maaksters van de hartkussens: ik wil jullie heel hartelijk bedanken voor de hartkussens. Ik ben op 19 februari geopereerd, ik heb een dubbele borstamputatie ondergaan met een directe reconstructie. Toen ik 2 kussens mocht uitzoeken op de poli in Oldenzaal was ik heel verrast door dit gebaar, maar of ik ze echt zou gaan gebruiken...?
    Inmiddels ben ik zo blij met de kussens, ik slaap er nog iedere nacht mee!
    Nogmaals heel erg bedankt, en wat goed dat jullie hier zo'n succes mee hebben! Het is zo'n lief gebaar!
    Hartelijke groet van Trix Bauhuis- Oegema

    BeantwoordenVerwijderen