maandag 10 december 2018

hospice Oldenzaal


20 novenber 2018

 Na een belletje vanuit de Hospice in Oldenzaal dat ze lappen hadden voor mij ben ik daar heen geweest.
Had voorgesteld om dan gelijk wat nieuwe hartenkussens mee te nemen zodat het in een moeite doorgaat.
Toen ik daar was bleek Hospice eigenlijk gesloten omdat er geen cliënten waren op dat moment en was de verpleegkundige er toevallig om iets te moeten regelen.
Nou toen haar de 10 hartenkussens overhandigd en wat gepraat nog.
Veel lappen mee gekregen of eigenlijk stalen vanuit een bedrijf.
mooie stoffen en dessins en in vele kleuren.
Ik het op een karretje geladen en naar mijn auto gebracht en toen karretje weer terug naar de Hospice.
Ze was er blij mee en zei ook nogmaals dat de cliënt het erg fijn vindt om zo'n mooi hartenkussen te kunnen gebruiken en vooral de familie er zo blij mee is als er een hartenkussen gekregen, 
omdat ze het dan als aandenken aan de laatste dagen van hun dierbare kunnen bewaren. 
Dat is heel fijn om te horen en zo weet ik dat ze allemaal goed terecht komen en ga ik met plezier verder met dit mooie werk.
Groetjes Jos.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten